کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317878 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با اولین مادربرد بی نظیر X99 گیگابایت آشنا شوید

شرکت گیگابایت به تازگی تصویری از جعبه و مادربرد X99 GAMING G1 WIFI منتشر کرده است. این مادربرد که از سوکت ۲۰۱۱ بهره گرفته، قابلیت پشتیبانی از نسل آینده پردازنده های Haswell مانند Intel Core i7-5960X, Core i7-5930K,Core i7-5820K  را دارد .

مادربرد

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ این مادربرد دارای ۸ شکاف حافظه رم DDR4 میباشد که از اتصال چهار کاناله پشتیبانی می کند. سرعت حافظه های DDR4 بسیار سریع تر از DDR3 است و فرکانس پایه آن از ۲۱۳۳ مگاهرتز بر ثانیه آغازمی شود که این سرعت برای DDR3 از ۱۳۳۳ مگاهرتز است. ده عدد درگاه SATA 6  در پانل پشتی این مادربرد تعبیه شده که دو عدد از این درگاه ها قابلیت اتصال SATA EXPRESS  را دارند. همچنین این دو درگاه با یک شکاف M.2 تکمیل شده اند. در محوطه شکاف M.2 یک شکاف mini PCIe  وجود دارد که شامل یک ماژول WIFI با آنتن در پانل پشتی می باشد. اینطور که از تصاویر پیداست کاربر می تواند همزمان از شکاف M.2 و ماژول Wifi به همراه چند کارت گرافیک استفاده کند. طراحی هیت سینک ها در قسمت پایینی مادربرد به حالتی است که مزاحم اتصال قطعات دیگر نشود.

با توجه به اینکه قسمت پانل پشتی مادربرد در تصاویر منتشر شده آنچنان قابل مشاهده نیست، اما می توان گفت که در پایین مادربرد دو درگاه USB3 و USB2 و یک عدد ThunderBolt وجود دارد. این مادربرد همانند مادربرد Z97X-GAMING G1 WIFI-BK  که قدرتمند ترین مادربرد گمینگ سری Z97 به شمار می رود، دارای فن آوری های صوتی بسیار قوی با AMP-UP و پردازنده ۴ هسته ای Creative Core 3D  می باشد که انتظار می رود کیفیت صدا بالایی داشته باشد. یک چیپ ست شبکه Killer E2200 به همراه Intel gigabit در این مادربرد تعبیه شده است که به صورت ترکیبی بالاترین سطح اتصال به شبکه را فراهم می سازد. و در آخر این مادربرد از نصب چندگانه AMD Corssfire  و Nvidia SLI  پشتیبانی می کند.

این مطالب بر اساس تصاویر منتشر شده است و هنوز اطالاعات رسمی از  این مادربرد پخش نشده است. طبق اعلام گیگابایت این مادربرد به زودی وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22044 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/05/20 تعداد مشاهده: 1547
کلید واژه ها: ,
سافت گذر